khioni

Alla inlägg den 4 februari 2014

Av Julia - 4 februari 2014 19:36

 

Hej,

nu är alla sysslor gjorda så nu kan jag slappna av. Jag har gått ut med hunden Ester, plockat in och ut ur diskmaskinen och åkt och köpt Kina mat till hela familjen. just nu ligger jag i soffan och kollar på serien "vänner" och vilar. jag har inte pluggat nästan någonting så jag får snart göra det annars får jag typ panik. 

Såg på Aftonbladet att en allvarlig olycka på E6:an hade hänt, en lastbilsförare avled. R.I.P även jag inte kände dig xD 

vågar knappt vara ute och köra själv, nästan gång kanske det är  jag eller du som hamnar i en olycka. 

godnatt 

kram 

Av Julia - 4 februari 2014 16:43

Hej,

Tuff dag i skolan idag, mycket plugg och lite skratt kan man väl säga. Nu sitter jag hemma vid mitt skrivbord och kollar facebook. Lyssnar på en låt som heter "svarta duvor och vissna liljor", låten i säg är rätt dålig. Texten är lite skum och den handlar om invandrare som blir hemskickade och den handlar också om SD (Sverigedemokraterna). Jag har inte så mycket tid kvar för att jag måste plugga och skriva klart våran SO uppgift om medicin under andra världskriget. Just nu har jag bara skrivit 7 sidor och jag har typ panik över att jag inte har skrivit klart. Egentligen ska uppgiften vara inlämnad vecka 10 och det är rätt så långt kvar :P 

kram 

Presentation


Julia
15 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilket är ditt favoritgodis?
 choklad
 surisar
 center
 segaråttor
 nappar
 lakris

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards